top of page

מטיילות מספרות

ליאורה באנצ'ק_edited.jpg

הולנד היתה יעד שרציתי לטוס אליו לחופשה משפחתית. לא היה לי מספיק זמן לתכנן ולכן פניתי לרחלי שתכננה עבורנו את המסלול מא' עד ת'.

אני מאוד ממליצה לפנות אליה.

ליאורה באנצ'יק

ברשימת היעדים שלי, מזה זמן רב, רשום לטייל עם רחלי, זאת לאחר שקראתי אודותיה בפוסטים שונים על וינטג'.

השבוע סוף סוף זכיתי להכירה ולטייל עמה. רחלי אספה מהמלון באמסטרדם, טיינו בכפרים הלא מתויירים, עצרנו בפינות חמד שהותירו אותי פעורת פה, חשפה אותי ושיתפה בידע ההיסטורי, התרבותי והאטקטואלי.

לא יכולתי שלא להתלהב מחנויות הוינטג' וקניתי פריטים מאד מיוחדים.

ליאת אגמון

חנה וגל פאעל בטיול ונטג

באחד הבקרים הגיעה רחלי המקסימה ואספה אותנו ברכב שלה לטיול של יום שלם בכפרים המציעים חווית וינטג' מיוחדת! לאחר מכן ישבנו בבית קפה כייפי הנמצא על המים ובהמשך היום עשינו הפסקה ואכלנו במסעדת "העכבר השמן". מסעדה מעולה עם נוף שאותו אין דרך באמת לתאר במילים.

גל וחנה פאעל

רימונה שריג.jpg

זה לא רק הידע, לא רק התפרוסת ההסטורית של המקום, לא רק הדגש על מצב היהודים לאורך התקופות, לא רק סיפורים פיקנטיים, אלא גם אישיותך המלבבת, מאור פנייך, וגישתך הבלתי אמצעית, הכנה, חסרת פומפוזיות לנו כעומדים מולך כשווים.

רימונה שריג

חברות בטיול וינטג עם רחל

אם יש את נפשכן לצאת את העיר הגדולה, ליום נעים באוירה אינטימית, בעקבות טעם וניחוח הוינטג', לשוק וחנות איכותיים, באיזור כפרי טובל בירק, כשתחנת רוח מרשימה נטועה בעיבורו, צאו עם רחלי. מדריכה נעימה, מעבירה ידע במידה, משתפת בחוכמה על חוויות ישראלים בהולנד הקרה, מאפשרת הרבה מקום לקבוצה, ובסוף אף מעניקה תשורה. היה לנו יום נעים, נינוח ומלבב.

עידית, שרית, נירה, סימונה, חבי ואיריס

צביה מספרת על רק-עתיק

כמעצבת פנים אני תמיד מעוניינת להרחיב את היכרותי עם כל תחום וכל סגנון עיצובי לכן כדי להכיר לעומק את עולם הוינטג' ההולנדי החלטתי לצאת לסיור וינטג' עם רחלי מ"רק-עתיק". רחלי אספה אותנו מהבית ויחד נסענו לביקור בחנויות וינטג' שונות, כולן מחוץ לאמסטרדם בכפרים שמדרום לעיר. ראינו סגנונות שונים של וינטג' והכרתי חנויות שבהן הלקוחות שלי בוודאי ימצאו חפצים לטעמם, בסגנונות שונים ובמחירים ממש טובים. היה יום ארוך, מעניין וכיפי. נהנינו לשוחח ולהכיר זו את זו ומאז אנחנו בקשר קבוע. רחלי תמיד זמינה ושמחה לעזור בחיפושי אחר רהיטי וינטג' ללקוחותי. חוץ מוינטג' גם נהנתי מהנוף היפה, הכפרים המשגעים והחברה. ממליצה בחום!

צביה ברלינסקי

נטשה וחברות בטיול ויטג

אני גרה הרבה שנים בהולנד וחשבתי שאני מכירה את הולנד די טוב. אחרי טיול עם רחלי מרק-עתיק הסתבר שלא!

נטשה מוסיאן

הפולדר בהולנד.jpg

הנסיעה עם רחלי לכפרים פסטורליים קסומים, חנויות ייחודיות ומקומות שלבטח לא הייתי מגיעה אליהם לבד. היה מקסים מקסים והשאיר בי טעם של עוד!

מיה שרי

תמי פמפנל בטיול וינטג

...הפעם פניתי לרחלי, ישראלית בעברה, הולנדית חובבת וינטג' בהווה, שתארגן לנו סיור וינטג' בכפרים הולנדים.  כדי לשכנע את הבנות שיהיה ממש כיף שילבנו בעניין גם ביקור בתחנת רוח כולל הסבר פנימי איך הכל עובד.  היה מקסים!!! אפילו הגשם לא הצליח להרוס לנו את היום.

תמי פמפנל

כאלה שבצד יש פס אדום או כחול
בצבע שמנת, מן צבע חול,
כאלה מבד פשתן אירי,
שקוראות לי ברון, נגבי ושירי....
מגבות יפות, מלאות טעם,
חדשות אבל של פעם,
אולי זה טפשי, אולי זה מותרות
אבל אצלי במגירות
יש מגבות נהדרות.

דליה גולדמן

מירה ופנחס לביא בטיול וינטג

מזה למעלה מעשור אנו מטיילים אתך ברחבי הולנד. את הטיולים השגרתיים במסלולי התיירות המקובלים עשינו בעצמנו אך לטיולים שערכת לנו היה ויש נופך מיוחד.

תמיד את מקפידה לקחת אותנו למקומות ייחודיים שיש בהם ניחוח היסטורי, אמנותי, ארכיטקטוני וגם למחוזות שיש בהם נופים הולנדיים טיפוסיים של מרחבים ירוקים, תעלות מים, נחלים ונהרות שופעי מים, כפרים ועיירות מימי הביניים ופינות סתר מקסימות המשרות רוגע והתעלות נפש ומעוררות את הרצון לראות עוד.

לאחרונה עם התמקדותך בנושאי וינטג' זכינו להדרכתך המקצועית והנינוחה במספר טיולים מקסימים שבהם הגענו אתך לחנויות קטנות (וגם גדולות) בעלות מגוון עצום של פריטי וינטג' יפים המעלים זיכרונות נעימים של עבר שלא ישוב עוד והמחירים זולים ונוחים לכל כיס.

את מקפידה לטייל בעיקר בפריפריה ההולנדית ברוכת הנופים המרגיעים ומטבע הדברים מגיעים לאותם כפרים ועיירות, שאינם מופיעים במדריכי התיירות, ומשכך חווים חוויית ראשוניות בגילויים.

את יודעת להתאים את הטיולים לאופיינו, רצונותינו ויכולותינו הפיזיות כך שמניסיוננו אנו יכולים להעיד שכל טיולייך מתאימים לכל גיל וגם לבני גיל הזהב מובטחת חוויה מיוחדת, מרעננת ומרגשת.

הורייך מירה ופנחס

רן וענבל בטיול וינטג

רוצה לשתף בחווית שכרון חושים של טיול וינטג' בהולנד. הגעתי עם בעלי להולנד לשבוע וחיפשתי טיול בסגנון אחר. רחלי הציעה לקחת אותנו לשלושה ימים של טיולים שונים. רחלי בעלת ידע נרחב בתחום וינטג' ועיצוב ומכירה חנויות, שווקים ותערוכות עיצוב. ביום הראשון הגענו ל 2 חנויות וינטג' מעוצבות להפליא. זו היתה חוויה . כמו לטייל במגזין. גם המיקום שלהן קסום. אכלנו צהריים על שפת האגם.
ביום השני רחלי לקחה אותנו ליריד וינטג' ועתיקות. היריד התקיים בעיירה ציורית. זו היתה חוויה אחרת. הדוכנים מסודרים באסטתיקה ברמה שאני לא מכירה. בתי קפה מסביב ליריד. בכיכר העיירה גלריות קטנות ומעניינות.
ביום השלישי ביקרנו במפעל ישן בתוך שכונת מגורים, שמעצב מקומי הפך אותו לחנות וגלריה. המקום מעוצב בצורה אלטרנטיבית ומרתקת.
בתור מעצבת פנים החוויות שעברתי בשלושה ימים עם רחלי הן מקור השראה לעבודתי. רחלי מעודכנת בתחום הירידים והתערוכות בהולנד. לחוויה אחרת מומלץ ביותר ליצור איתה קשר.

רן וענבל בירנבאום

אירית ונעם זיו בטיול וינטג

יום מופלא עם רחלי התחיל עם  איסוף מהמלון וקבלת שקית הפתעה מרחלי  והמשיך בסיור בחנויות וינטאג׳ בכפרים, מסעדה לצהריים ליד האגם וסיור בטחנת רוח  והכל בנסיעה בדרכים מקסימות - היה יום קסום, תודה רחלי.