top of page

פוסטים מומלצים

לישון בהולנד - מלונות מיוחדים

עודכן: 13 בדצמ׳ 2023


גילוי נאות: הרשימה עשויה להכיל קישורים לתוכניות שותפים. הזמנה דרך קישורים אלה אינה משפיעה על המחיר עבורך אלא מתגמלת אותי בסכום סמלי שעוזר לי להמשיך את פעילות הבלוג. אני מודה לך על כל הזמנה דרך הקישורים בפוסט הזה.

 


אני אוהבת לטייל מחוץ למסלול התיירותי המוכר והשחוק. אם את ממש כמוני - אוהבת את המקומות המעט אחרים ושונים מהמיינסטרים - בוודאי תאהבי את ההמלצות שלי למקומות לינה שגם הם מיוחדים. בנוסף, עבור כל אזור הוספתי המלצות לפעילויות באזור. בואי לטייל וללון במקומות לינה מיוחדים מחוץ למסלול התיירותי הרגיל בהולנד!


לטייל מחוץ למסלול ולישון מחוץ למסלול בהולנד


מלונות מיוחדים באמסטרדם


SWEETS hotel - מלון הגשרים

באמסטרדם כל גשר הופעל בעבר על ידי שומר הגשר. כיום, רבים מן הגשרים מופעלים אוטומטית מרחוק וכך נותרו בתי גשר אלה מיותמים. אז מה יותר מקורי מאשר להפוך 28 בתי-גשר לסוויטות נפרדות של בית מלון אחד?

רוצה לחוות את אמסטרדם באופן ייחודי? הזמיני בית-גשר ללילה או שניים.


לחצי כאן להזמנת אחד מבתי הגשרים:






Hotel Crane Hotel Faralda - מלון המנוף

באזור המספנות הישן באמסטרדם-נורד, מעבר לנהר האָיי, רבע שעה במעבורת מהתחנה המרכזית, הפך מנוף ענק לבית מלון מיוחד במינו. כל אחת משלוש הסוויטות מעוצבת בסגנון שונה וייחודי. מחלונות החדרים נוף העיר היפה, הים ואזור המספנות. בקומת הגג – בריכה פתוחה.

זהו האזור הכי טרנדי באמסטרדם כיום. במקום נערכים ארועים, פסטיבלים וכמובן שוק הפשפשים הגדול באירופה פעם בחודש.



מלון המנוף באמסטרדם-נורד
מלון המנוף באמסטרדם-נורד

בית סירה צף

מה יותר מתאים מאשר לישון בבית צף במרכז אמסטרדם על התעלה? עיצוב צעיר וטרנדי, מרפסת על המים וספורט ימי. מרחק של כעשרים דקות נסיעה אל התחנה המרכזית.




Hotel Van Gogh - מלון ואן-גוך

חובבות אומנות ועיצוב אבל לא רק כמובן יכולות להתארח במלון בו כל חדר מתהדר בציור קיר ענק של הגאון ההולנדי.

המלון נמצא בקרבת מקום לכיכר המוזיאונים ובמרחק הליכה ממוזיאון הרייקס, מוזיאון העירוני וכמובן מוזיאון ואן-גוך.




Nine Streets - מלון תשעת הרחובות

בלב ליבו של האזור הטרנדי – תשעת הרחובות - בבניין אותנטי מן המאה ה-17 נמצא מלון בוטיק קטן ומקסים המעוצב בסגנון עירוני עכשווי; קירות בריקים חשופים, רהיטי וינטג' ופוסטרים ענקיים בשחור-לבן. לקום בבוקר ולרדת אל המרכז השוקק חיים של העיר.

הערה חשובה: במלון אין מעלית. בתוך חלק מהסוויטות יש מדרגות.




Hotel Not Hotel - מלון לא מלון

עם שם כזה המלון מבטיח הרבה! במרחק של כעשר דקות הליכה מהפוד-האלן (מרכז האוכל המקורה) תוכלו להתארח במלון עם קונספט שונה ומיוחד. החלל המרכזי של המלון משמש כחלל תצוגה ואליו מחוברים כל חדרי המלון. רוב החדרים קטנטנים ורובם אינם מכילים חדר אמבטיה. הרעיון הוא שחדרי השינה מפוזרים במרחב והלובי הוא למעשה חלל גדול או "חדר מגורים".

החדרים עוצבו על ידי מעצבים צעירים מהאקדמיה לעיצוב באיינדהובן. כך תוכלו להתארח בחדר קרונית הטראם, בחדר ארון הספרים, בחדר המנוף או אולי בחדר הספרדי.



The Hoxton - מלון הוקסטון

המלון שוכן בבית שהיה בעבר בית ראש העיר וככזה הוא מבנה מונומנטי המכיל מאפיינים אדריכליים הסטוריים. מחדרי קופסת-נעליים, דרך חדרים זוגיים ועד לחדרי-קונספט, כל חדרי המלון מעוצבים כמיטב המסורת העיצובית ההולנדית בשילוב מאפיינים מודרניים.



De Hallen - מלון דה-האלן

בשכונת אאוד-ווסט מעט מרוחק מן המרכז הסואן שוכן לו מלון דה-האלן. זהו קומפלקס שבעבר היה מוסך הטראמים של העיר והיום כולל את אולמות האוכל המקורים, חנויות, סדנאות וכמובן המלון. המלון מתהדר בסגנון עיצובי מודרני – תעשייתי, אורבני עם נגיעות וינטג'. המקום המושלם לחובבות וינטג' ואוכל.





מלונות מיוחדים צפונית לאמסטרדם

Inntel Hotels Amsterdam Zaandam - מלון אינטל זאנדאם

המלון בעל החזית הכי מרשימה בהולנד. שבעים חזיתות של בתים זה על גבי זה בארבעה צבעים שונים יוצרים חזית שאין כמוהה. העיצוב משלב אלמנטים עיצוביים ותרבותיים מן הסביבה. אמרת נוסטלגיה – אמרת זאנדם.




מלון אומנות ספאנדר וולנדאם - Art hotel Spaander

מלון ספנדר הוא מלון יוצא דופן בנוף ההולנדי. מלון משפחתי בבית שהוא מונומנט בכפר הדייגים הידוע וולנדם. עד כאן, דומה להרבה מלונות אחרים. ההבדל בינו לבין מלונות אחרים ניכר מייד בכניסה למלון. אמנות ניבטת אליכם מכל קיר ופינה. המלון ידוע בעברו כמקדם אומנות ומכניס אורחים לציירים שציירו במקום. הבעלים הראשון של המלון החל באוסף הציורים. חלקם ניתנו לו כתשלום לשהות במלון על ידי ציירים שלא עלה בידם לשלם וחלקם כתשורה.




 

מה לעשות בסביבה?


העיר העתיקה, אלקמאר

מלונות מיוחדים בדרום הולנד

Hotel Herberg de Smidse - מלון אירוח הנפחיה

בעל נפחיה שהיה מכניס אורחים הרחיב את המקום שהפך ברבות השנים למלון באחד המקומות היפים בהולנד.

באזור דרום הולנד הנוף לא שגרתי – יש גבעות ועמקים ולא רק מישור ירוק ופולדר.




Bilderberg Château Holtmühle - טירה ימי-ביניימית

כאן תוכלו למצוא את האביר והליידי שבכם ולהרגיש ממש כמו בימי הביניים אבל עם כל הפינוקים של היום; סאונה, בריכה וחמאם תורכי.


להזמנת חדר במלון לחצי כאן


 

מה לעשות בדרום הולנד?


תורן, הכפר הלבן
תורן, הכפר הלבן

 

מלונות מיוחדים בצפוןן הולנד

Watervilla de Roerdomp - וילה על המים

לישון על המים, מוקפים במים ובשדות ירוקים. ולא רק לישון עם נוף קסום, גם לשבת בסאונה עם נוף שכזה.

בית-סירה בעל עיצוב מודרני, מינימליסטי ונקי עם קירות פנורמיים מזכוכית. הגישה לבית-הסירה רק באמצעות סירה שניתן לשכור במקום. עד שישה אנשים, 3 חדרי שינה.



watertoren hotel nes - מלון מגדל המים

במגדל המים שהפך למלון יש שתי סוויטות. העיצוב החיצוני נשאר נאמן לפשטות ולאופי המקורי של המגדל. מבפנים, לעומת זאת, תפונקו בכל הטוב שיש להולנד להציע לכם כולל נוף מרהיב; מצפון תראו את איי הולנד וממערב את ימת האייסל.




 

רוצה לקבל עדכונים לתיבת המייל שלך? עדכונים על פוסטים חדשים, אירועים ושווקים בהולנד? כאן תרשמי לרשימת התפוצה של רק-עתיק.


bottom of page