top of page

פוסטים מומלצים

חניה באמסטרדם

אתםן מטייליםות בהולנד והחלטתםן לשכור רכב וטוב שכך! ככה תוכלו להגיע למקומות שונים בקלות ובמהירות. עם זאת, לא תרצו לוותר על יום או יומיים באמסטרדם, זה בטוח.


היכן כדאי לחנות ומה הן העלויות? את כל המידע תמצאו כאן!


מסביב לאמסטרדם ובתוך העיר עצמה חניונים לרוב. החניונים בתוך העיר עלותם די גבוהה ולכן אני ממליצה לחנות באחד החניונים המקיפים את מרכז העיר ולהגיע למרכז אמסטרדם בתחבורה ציבורית. אם בכל זאת תרצו לחנות בקרבת התחנה המרכזית, תמצאו כאן את החניונים הכי משתלמים.


להלן פירוט החניונים הכי משתלמים במרכז אמסטרדם ומסביב לה.


חניה באמסטרדם - חניונים במרכז העיר


חניון ליד שוק אלברט קאופ (חובה לרשום את מספר הרכב אחרת משלמים פי שלושה)

תעריף

כל 2 דקות: 0.17 € יום (עד 24 שעות): 47.50 €

כתובת Ruysdaelkade 93, 1072 AT Amsterdam


חניון בקרבת תחנת הרכבת המרכזית Parking Centrum Oosterdok

תעריף בין השעות 6 בבוקר לתשע בערב: 1.5 € לשתים עשרה דקות (7.5 יורור לשעה) תעריף יומי מקסימלי 37.5 יורו תעריף לילה (החל מהשעה 21.00 עד 6 בבוקר): 1 € לשעה

כתובת Oosterdoksstraat 150 1011 DK Amsterdam




חניה באמסטרדם - חניוני P+R מחוץ למרכז העיר


מפת חניוני חנה וסע באמסטרדם

איך זה עובד - כללי

1. בכניסה לחניון *יש להיכנס בכניסה המיועדת לפי השילוט P&R או ללחוץ על כפתור P&R. *תקבלו כרטיס חניה ייעודי או שמספר הרכב יירשם דיגיטלית והמחסום ייפתח. אין לשלם בשלב הזה.

2. רכישת כרטיס תחבורה ציבורית *אם יש לכםן כרטיס תחב"צ המכיל צ'יפ: לכו ישירות לרכבת/טראם/חשמלית.

ניתן לשלם בתחב"צ באמצעות טלפון חכם או כרטיס אשראי. שימו לב לשני דברים: אחד, הוציאו את כרטיס האשראי מהארנק ורק אז סרקו אותו במכונת התשלום בתחב"צ; שניים, בכרטיס אשראי/נייד ניתן לשלם רק עבור אדם אחד. לכן, אם יש עמכם ילדים, עליכם לקנות עבורם כרטיס נפרד לתחב"צ. *אם עליכםן לרכוש כרטיס: גשו לאוטומאט הכחול וקנו כרטיס לנסיעה למרכז העיר וחזרה לחניון. *יש להשתמש בכרטיס התחב"צ בטווח של שעה מרגע הכניסה לחניון. *ניתן לקנות מקסימום חמישה כרטיסים מוזלים. *תשלום באוטומט בכרטיס דביט/קרדיט ולא במזומן.

3. נסיעה בתחב"צ למרכז העיר *יש לתקף את הכרטיס בעליה לתחב"צ ובירידה.

4. נסיעה בתחב"צ חזרה לחניון *יש לחזור ממרכז העיר. *יש לשלם עבור החניה בתוך שעה מרגע הירידה מהתחב"צ.

5. תשלום בחניון *יש להכניס את כרטיס החניון למכונת התשלום. *יש להציג את כרטיס התחב"צ לקורא הדיגיטלי במכונת התשלום. *באם שילמתםן בתוך שעה ובאם הגעתםן ממרכז העיר תקבלו הנחה. *הסכום לתשלום יוצג על גבי המסך. עקבו אחר ההוראות לתשלום בכרטיס אשראי.

6. יציאה מהחניון *באמצעות הכרטיס שהתקבל ממכונת התשלום תוכלו לפתוח את מחסום החניון או שהוא ייפתח אוטומטית.




חניונים מומלצים


איצטדיון הארנה

תעריף רק למי שרוכש כרטיס נסיעה בתחבורה הציבורית למרכז העיר. בזמן אירועים באצטדיון התעריפים עשויים להשתנות ולעתים לא תהיה כניסה לחניון. כדאי לוודא מראש שאין אירוע באותו יום. לפני 10 בבוקר: 8€ ל 24 שעות בסופי שבוע, חגים ואחרי 10 בבוקר: 6€ ל 24 שעות

איך זה עובד *כרטיס הכניסה לחניון משמש גם לקניית כרטיס לתחבורה הציבורית וגם לתשלום ביציאה מהחניון (במכונות האוטומטיות) *יש לקנות במכונה הכחולה רק באמצעות כרטיס אשראי (מאסטר-כארד או ויזה) כרטיס נסיעה הלוך ושוב מ ואל מרכז העיר *יש לקחת מטרו מספר 54 למרכז אמסטרדם (לא לשכוח לסרוק את הכרטיס בעליה ובירידה מהמטרו) *יש לשמור את כל הכרטיסים ליציאה

כתובת Burgemeester Stramanweg 1301101 EP Amsterdam פרטים באנגלית

יתרונות *שישה יורו לכל היום!


נורד (צפון אמסטרדם)

תעריף רק למי שרוכש כרטיס נסיעה בתחבורה הציבורית למרכז העיר לפני 10 בבוקר: 8€ ל 24 שעות בסופי שבוע, חגים ואחרי 10 בבוקר: 6€ ל 24 שעות

איך זה עובד * יש לשמור את כל הכרטיסים עד ליציאה מן החניון. *יש לקנות כרטיס יומי GVB dagkaart בתחנת המטרו בקומה הראשונה (הקניה מתבצעת רק באמצעות כרטיס אשראי באוטומט(מאסטר-כארד או ויזה)) *יש לקחת מטרו מספר 52 למרכז העיר (לא לשכוח לסרוק את הכרטיס בעליה ובירידה מהמטרו) *כרטיס הכניסה לחניון משמש לתשלום ביציאה מן החניון. *אם פניכם אינן מועדות למרכז אמסטרדם, התעריף הוא 1.30 € לשעה או 7.80 € ליום.

כתובת לכתוב P+R Noord במערכת הניווט פרטים באנגלית

יתרונות *שישה יורו לכל היום!

NDSM-Werf

תעריף משעה 9 בבוקר עד 19.00 ובימי ראשון משעה 12.00: 1.60 € לשעה. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס דביט מקומי או אפליקציה Yellowbrick/Parkline (קוד 19586/19587)

כתובת NDSM-Werf

יתרונות *אל התחנה המרכזית מגיעים במעבורת בחינם


חניה בחינם באמסטרדם-נורד

מעט צפונית לאזור ה NDSM תוכלו לחנות באזור הירוק בחינם.



מפת חניה באמסטרדם-נורד

bottom of page